Συχνές ερωτήσεις

Πώς θα φθάσω?

1. Πώς μπορώ να φθάσω στο ξενοδοχείο με τα μέσα μεταφοράς?

Το ξενοδοχείο βρίσκεται στον κεντρικό δρόμο της Παλαιόχωρας μόλις 5 λεπτά με τα πόδια από την κεντρική πλατεία και 50 μέτρα από τον σταθμό λεωφορείων. Το ταξίδι με λεωφορείο από τα Χανιά διαρκεί περίπου 90 λεπτά. Το ωράριο των λεωφορείων αλλάζει συχνά οπότε είναι προτιμότερο να γίνεται κάθε φορά έλεγχος από την αρμόδια υπηρεσία (ΚΤΕΛ) στην ιστοσελίδα που αναγράφεται παρακάτω. Ο σταθμός λεωφορείων στα Χανιά απέχει περίπου 15 χλμ από το αεροδρόμιο. Υπάρχουν συχνά δρομολόγια λεωφορείων από το αεροδρόμιο προς το κέντρο της πόλης αλλά είναι ευκολότερο να χρησιμοποιήσετε ταξί το οποίο κοστίζει περίπου 15 ευρώ. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο ΚΤΕΛ Χανίων στο τηλ. 28210 93050 ή στην ιστοσελίδα http://www.bus-service-crete-ktel.com/bindexgr.html

2. Υπάρχουν θέσεις στάθμευσης?

Το ξενοδοχείο διαθέτει υπόγειο κλειστό χώρο στάθμευσης αλλά λόγω περιορισμένων θέσεων είναι απαραίτητο να γίνει κράτηση. Το κόστος είναι 5ευρώ ανά ημέρα. Υπάρχει επίσης υπαίθριος δωρεάν χώρος στάθμευσης μπροστά από το ξενοδοχείο

Διαμονή και Πρωινό

1. Τι κατηγορίες δωματίων υπάρχουν?

Συνολικά υπάρχουν 33 δωμάτια εκ των οποίων 1 τετράκλινο, 13 τρίκλινα με 2 μονά κρεβάτια και καναπέ-κρεβάτι και 19 δίκλινα με 2 μονά ή διπλό κρεβάτι

2. Τι κανονισμοί ισχύουν για οικογένεια με παιδιά?

Ο μέγιστος αριθμός ατόμων σε ένα δίκλινο δωμάτιο είναι 2. Για μωρά έως 2 ετών το ξενοδοχείο διαθέτει δωρεάν παρκοκρέβατα. Για παιδιά άνω των 2 ετών το ξενοδοχείο προσφέρει καναπέ-κρεβάτι με επιπλέον χρέωση 10ευρώ ανά διανυκτέρευση στην τιμή του δωματίου. Σε αυτήν την περίπτωση παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το τμήμα κρατήσεων για να επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα σε παρκοκρέβατα ή επιπλέον κρεβάτια

3. Που σερβίρεται το πρωινό?

Το πρωινό περιλαμβάνεται στην τιμή του δωματίου και σερβίρεται στο εστιατόριο του ξενοδοχείου καθημερινά από τις 07.30 έως 10.30. Στην περίπτωση που επιθυμείται room service για το πρωινό υπάρχει επιβάρυνση 5ευρώ ανά δωμάτιο

4. Υπάρχει πρόσβαση στο διαδίκτυο?

Η πρόσβαση στο διαδίκτυο περιλαμβάνεται στην τιμή του δωματίου. Όλα τα δωμάτια διαθέτουν ενσύρματη πρόσβαση. Ασύρματη πρόσβαση υπάρχει στους κοινόχρηστους χώρους (lobby, εστιατόριο, πισίνα, συνεδριακός χώρος)

Κράτηση & Πληρωμή

1. Πώς μπορώ να κάνω κράτηση?

Εάν επιθυμείται να κάνετε κράτηση παρακαλούμε να συμπληρώσετε την αντίστοιχη φόρμα που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας στα στοιχεία επικοινωνίας. Για να επιβεβαιωθεί η κράτηση ζητείται ο αριθμός πιστωτικής κάρτας (Visa – MasterCard)

2. Χρεώνεται η πιστωτική κάρτα?

Όχι. Η πληρωμή γίνεται κατά την αναχώρηση

3. Τι ισχύει στην περίπτωση που ακυρωθεί η κράτηση?

Εάν η κράτηση ακυρωθεί μέχρι και 7 μέρες πριν την άφιξη δεν υπάρχουν ακυρωτικά τέλη. Εάν η κράτηση ακυρωθεί αργότερα τότε χρεώνεται η πρώτη διανυκτέρευση

Check In & Check Out

1. Τι ώρα μπορώ να κάνω check in?

Aπό τις 14:00 την προγραμματισμένη ημέρα άφιξης

2. Μέχρι τι ώρα μπορώ να κάνω check-out?

Έως τις 12:00

3. Που μπορώ να αφήσω τις αποσκευές?

Υπάρχει ειδικός χώρος φύλαξης αποσκευών στον χώρο της ρεσεψιόν σε περίπτωση που φθάσετε νωρίτερα ή θέλετε να παραμείνετε περισσότερο μετά την αναχώρησή σας